Lyrics : Lil Wayne Lyrics : : Upgrade U Freestyle

Upgrade U Freestyle Lyrics - Lil Wayne

Lyrics

3! Ha! I Love This Shit! So Let Me Talk My Shit! Uggh! HaHa! (*cough, cough*)OK I’m good. Ya!
Freestyle
I Know U See Da Gwap Cause Gettin Money Is Wut We On
Ridin Drop Top In Da Winter Wit Da Heat On
Bad Yella Bitch Keep My Passenger Seat Warm
Leg Hangin Out Da Winda U Aint Got Dese On
Bitch Holla It Is Lil Weezy
Dey Can Not See Me They Are Like Stevie
I Am Barring-a-ton like levy
I Circle Ya House Like Bee-Bee
Colder Dan Da He-Be-Gee-Bees
Neva Give Free Bees 75 Thousand For Deez Beats
Shit I Can Get A 100 Thousand Up In Deez Jeans
Big Stacks My Pockets On Creoteen
Young Money Dipset Nigga We A Team
If U don't Like It Nigga Fuck U No Vaseline
Errr I Peel Off In Da Lambergine
Like A Tangerine Got Da Industriy Shakin Like A Tamberine
Like A Bitch Wit Some Lips Like Angaline Not Jolie
Holy God Flow I'd Go Where No Other Guy Go
Fuck You Hoe Im So 5 0 4
I Hope Every Snitch Die Slow
Hip-Hop Dats My Hoe I Know She Know I Like It Wet
Don't Want No Dry Hoe
Alright Bitch I Am D-Boy No Decoy And I Will Straight Up Destroy
Any Boy Arman And I Prefor Money Den Bitches Are Just Need For
We Are Young Money Bitches And I Am Da Lee-Dor
He Are Currency Mac Maine And D Bra And I Just Signed
A Chick Named Nicky Ne-Norge


And Me Im Still Spitten Like A Retard
And Deez Niggas Soft Dey Should Be Rappin In Leotards
Nigga We In Charge Baby Put Me In Charge
And Im Just Murderin Niggas Free Of Charge
Ya Digg Juss Holla Back I See Ya Sarge
And Im So Fuckin High I Could Eat A Star
Yeah Let Me Upgrade U
U May Not Be A Model But I Can Front Page Ya
U Know Im Nasty Excuse My Behavior
Let Me Juss Taste Ya We Can Fuck Late-Ta
Sitten In Da Coop Lookin Like A Racer
Top Peeled Back Like Da Skin Of A Potato
Seat Way Back Listen To Anita Baker
Ridin By Myself Smokin Weed By Da Acre
Hollygrove Gata Aint Nobody Greater
Leave Wit Some Bullet Holes Da Size Of Craters
U Aint Heard Da Latest Weezy F Da Greatest
Battle Anybody Nigga Fuck Away Ya Favorite
Its A New Game And Im Da Coach Like Avery
Leave It To Da Flow We Gettin Doe Like A Bakery
I don't Really Want To But Deez Niggas Makein Me
Put A Muthafucker On Ice Like Da Maple Leaves
Dats A Hockey Team And I Aint On No Hockey Team
But Im A Champion Wheres Da Fucking Rocky Theme
Damn, Rest In Peace Apollo Creed
Imma Monster Everyday Is Halloween
Alot Of Syrup a lot Of Pills And A Lot Of Weed
And I Keep My Pockets Green Like A Pot Of Peas
And If U Hatin Baby U Can Get A Shot Of Deez
Deeznuts in ya mouth Can U Swallow Please
Haha Yeah Im So Hot I Freeze
Big Balls And Dey Jangle Like a lot Of Keys
Even Deaf Bitches Say Hi To Me
She Tell a Blind Bitches She Say I Gotta See
Young Carter Darlin Understand I Am Micheal Jordan Ballin
Yes, Imma Dog Imma Haul Ya Homie
Imma Boss Ya Man Is Juss An Employer Mommie
Let Me Upgrade U, Let Me Up-Grade U, Upgrade U
Ahhhhhhhhh……………….WEEZY!!


If you think the lyrics is incomplete or inaccurate, you can submit correction here.

Explore other song lyrics:

Disclaimer: All artists, albums and lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.